.

.

donderdag 22 mei 2014

300


hoi allemaal, 

Dit is niet mijn eerste blogpost van mijn leven. In werkelijkheid de 300e. Ik heb eerst 299 artikelen geplaatst op mijn oude blog: www.vintageholland.wordpress.com Maar ik vond de layout niet mooi en besloot over te stappen naar blogspot. Mijn layout vind ik zo veel leuker! 




Voor mijn oude lezers: het is nog steeds hetzelfde. Ik schrijf nutteloze dingen en jullie lezen het. Ik schrijf over reizen. Want dat vind ik het leukst om te doen. Toch ben ik nog maar 1x met een vliegtuig gevlogen. Ik weet ook niet waarom. Eten en ik zijn al maatjes sinds mijn eerste levensdag en ik bak zelf ook heel graag. (blondie's, brownie's, muffins, taart) Ik heb dan wel geen professionele camera maar wel een telefoon en ik vind foto's maken heel erg leuk om te doen. En ik hou heel erg veel van kleding. 

Voor meer info over moi, kijk even op de about page. 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten