.

.

donderdag 29 mei 2014

dagje vrij!


summmmer



hoi!
Ik ben weer aan het shoppen geslagen. Geen mega bijzondere, maar wel mooie items. Vooral basisstukken. Zoals een licht spijkerjasje. Ik vind spijkerjasjes in het diepblauw of verwassen, gebleekt het mooist. Die zo vaag grijs zijn, vind ik maar niks. Daarnaast was ik op zoek naar een mooie gekleurde broek. Ik twijfelde heel erg tussen mintgroen en frambozenroze. En dat laatste is hem geworden. Misschien wel iets dat iedereen in zijn kast moet hebben: een streepjes shirt. Dit is een wat kortere top, een wat losser model met driekwart mouwen. Ik vind hem heel mooi. Ik zou dit dan ook combineren met een engels bolhoedje, die ik al heb. En witte gympen. Lage all stars, die ik niet heb. Of mijn eigen witte gympen van New Look.

Ik heb echt een heerlijke vrije dag achter de rug. Ik ben vanochtend op gestaan met lekker veel fruit. Ik ben kei gezond, dat je het even weet. Daarna een heel klein beetje aan school gewerkt. Omdat het nu eenmaal moet. Toen ben ik om het boek: een weeffout in onze sterren gelopen.

THE FAULT IN OUR STARS.

mensen dit is zo'n perfect boek, het is niet te beschrijven. Het is romantisch, ontroerend en ook nog grappig. Ga allemaal dit boek lezen. ahfkdjfakf.

liefs.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten