.

.

zondag 25 mei 2014

the citytour, dutch edition: Maastricht





hallo iedereen, 
Een paar weken geleden ben ik samen met mijn ouders en broertje naar Maastricht geweest. Wat een leuke geweldige stad. De mensen zijn heel vriendelijk, gezellige sfeer en mooie gebouwen! Ik mocht absoluut niet winkelen. Dat was jammer want wat een leuke winkels hebben ze daar. Ach ja, ik heb nog lang niet alles gezien dus we gaan zeker nog een keer terug. 




Vandaag moest ik werken. Ik doe dit nu al een tijdje en ik vind het heel leuk om te doen. Behalve dan als ik drinken, frieten of mosselsaus over me heen krijg. En morgen weer naar school. School komt ondertussen echt mijn neus uit. Maar ik ben nu bij sommige vakken een beetje aan het voorwerken. Ze zullen trots op me zijn. Maar ik moet van de week 3 dagen naar school en dan 4, vier, VIER, dagen weekend. Dankuwel God voor al die feestdagen. Daarna nog 2 weken school met nog 1 vrije dag, even een proefwerkweek overleven.

En dan
VAKANTIE.  

tot die tijd, leer ik aardrijkskunde en latijn. 












Dit is een pleintje naast een kerk. 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten