.

.

maandag 30 juni 2014

no more waiting // de blogical




What time is it?
Summertime, it's our vacation
What time is it?
Party time, that's right, say it loud

Ik ben vandaag zo vrolijk. 
zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit! 

Welkom. U leest hier de tekst voor een nieuwe productie van Evi Verleije genaamd:  'blogical' 
Deze productie is een musical op een blog. Het is een autobiografie over het vakantie leven van mij. 
WANT IK HEB VAKANTIE. 

Ik weet niet of die musical wel gaat komen. Misschien wel. Mijn blog is uiteindelijk een soort autobiografie. Ik ben zo verschrikkelijk veel van plan deze zomer. En ik ga jullie op de hoogte houden. 

Even een aantal foto's van mijn cast. 



hallo, dit is Zac Efron.



Dit is A.J. Kwak. Hij en Zac spelen een grote rol. En doen in ieder geval het zing gedeelte. Want ik kan niet zingen. Hoe moet ik dan in een blogical spelen?



En voor het geval Zac en A.J. niet kunnen heb ik altijd nog Ed als plan B. Hij maakt sowieso de liedjes.

En ik. Ja mijn vrienden doen ook mee. Maar dat zijn er te veel om apart op te noemen. Anyway. 

Deze productie is te zien, ruiken, voelen, horen en te proeven in de zomer van 2014. Tot dan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten