.

.

zaterdag 19 juli 2014

days like this.


Je zou er maar 15 minuten vandaan wonen. Het strand. Toen het gisteren zo verschrikkelijk warm was, besloot ik al snel dat ik naar het strand moest. Ik reed op mijn fiets naar de zeilschool waar Iris, een vriendin van me, zat. Daar heb ik met nog een paar andere kinderen gekanood. We zaten zo ver op zee dat er niks meer van de warmte te merken was. Om een uur of 5 reed ik verder naar een strand 5 minuten verderop. Want daar ging mijn familie samen met vrienden van hen barbecueën. Er was een prachtige zonsondergang. Het strand kleurde eerst goudkleurig, de zee zilvergrijs en de zon was een grote gouden bal. Langzaam begon het zand lichtroze te zien. In de zee waren verschillende pasteltinten te zien. Ik heb in tijden niet zoiets moois gezien. Wauw!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten