.

.

maandag 21 juli 2014

the news // deel 2




Het is weer tijd voor een super leuke update van een mega hippe blogger. (voel je het sarcasme, zo niet? Nu wel) Niet dat iemand geïnteresseerd is in mijn leven maar oma leest het ook en die vind het wel leuk.

MEGA ALERT. DIT NIEUWS BEVAT WEER VEEL TE VEEL ETEN. 

zaterdag 12 juli 2014

Zaterdag gingen mama, oma, mijn broertje en ik wat drinken bij het werk van mijn vader. Het was een of andere Zeeuwse dag. Trouwens, Zeeuws-Vlaanderen bestaat 200 jaar en er worden allerlei dingen georganiseerd. 

maandag 14 juli 2014


 


Maandag gingen ik en Annabel winkelen in Brugge. We waren er echt veel te vroeg maar het was wel ongelofelijk leuk. Zie je dat flesje, met Evi. Er staat eigenlijk Evita. Maar met een beetje creativiteit en een duim lijkt het net alsof jouw naam super populair is. 


 Dinsdag 15 juli 2014 


 


Het was tijd voor een high school musical marathon. De beste meezing films ever. 's Avonds gingen we om een ijsje in Knokke. 

 Woensdag 16 juli 2014 



een ding zegt hier genoeg: 
WE CAME IN LIKE A WRECKING BALL!

donderdag 17 juli 2014




Net zoals woensdag lagen we weer een hele dag op het strand. Desi kwam even langs. En 's avonds zijn we heel toeristisch frietjes gaan eten op de kaai. Serieus, het voelde net alsof ik op vakantie was. 

vrijdag 18 juli 2014






met afstand. 

evi noa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten