.

.

woensdag 10 september 2014

blijmakers


 Op dit moment heb ik officieel last van een overdosis school. En dat terwijl ik nog 314 dagen naar school moet. Wat betekent dat het niet de laatste keer zal zijn dat ik een overdosismoment heb. Het is nog maar pas begonnen. Vandaar dat ik even een kleine update ga schrijven en vooral een aantal blijmakers die mijn leventje net iets leuker maken. 




BLIJMAKER PERSONAL 



Allereerst, mijn lange haar heb ik ingeruild voor een korte coup. Dag lange lokken! Mijn haar is nu op schouderlengte en ik ben er ontzettend blij mee

BLIJMAKER MUZIEK 


Mag Taylor even een applausje? Haar nieuwe nummer shake it off vind ik zo ongelofelijk leuk! Een geweldige meezinger perfect om op te los te gaan en met een geweldige tekst. Ik was hiervoor absoluut geen fan van Taylor Swift maar als ze vaker van zulk soort nummers maakt ben ik daar hartstikke blij mee. Daarnaast heb ik nog een aantal fijne nummers uitgezocht.


muziek

BLIJMAKER ETEN

                         



BLIJMAKER REIZEN 


INDONESIË


ZUID AFRIKA


CANADA 

ik ga maar stoppen met over reizen te praten, hier zullen vaker artikelen over komen. Want man ik wil zo graag op wereldreis. 




             

                                                                                                           

                     

                                                                 

                                                        

                                                          


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten