.

.

zaterdag 11 oktober 2014

fall, when every leaf is a flower


Ik vind de herfst een geweldig seizoen, behalve ziek zijn. Ik ben om de haverklap niet lekker, koud en de hele tijd verkouden. Ook al eet ik veel meer fruit vergeleken met mijn ouders en broertje. En haal ik elk jaar een griepprik. Ik blijf verkouden. Een zwak immuunsysteem misschien? 


Wat ik wel geweldig vind aan de herfst zijn herfstkleren. Sweaters, blousjes, enkellaarsjes en vooral wollen sjaals! Ik draag het allerliefst een blousje onder een sweater maar daar is het nog net te warm voor. Daarom besloot ik om een blousje onder een blousje te dragen. Het resultaat vind erg geslaagd. En eindelijk waren mijn enkellaarsjes bezorgd. Ik kan er echt niet tegen dat postbedrijven te laat zijn met bestellingen. Maar ze zijn er en ik draag ze met plezier. 

witte blouse - C&A // blouse met bloemen - H&M // broek - Vero Moda // laarsjes - Anna Field // armband met rozen - H&M 






  
                                             
  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten