.

.

zondag 9 november 2014

perfect breakfast



Wat een leuk weekend. Ik moest niet werken en had alle tijd om bij te komen van een nogal drukke schoolweek. Van dinsdag tot donderdag zat ik elke avond tot minimaal half 9 te leren en ik was dolblij dat het eindelijk weekend was. Zaterdag startte ik de dag met een heerlijk ontbijt. Ik heb nu bijna elke dag ontbeten in deze combinatie en die bevalt me heel erg goed. Het is alleen erg jammer dat de frambozen nu op zijn. 


Vandaag ging ik gaan ontbijten bij de Eetboetiek, wat een ontbijt was dat zeg. Zo verschrikkelijk lekker. Verder heb ik vandaag net als gisteren geleerd en huiswerk gemaakt en ik ben teruggevallen in een oude verslaving. Dinsdagavond was ik zo kapot van het werk dat ik besloot mezelf te verwennen met het kijken van een aflevering van Pretty Little Liars. En ik kan met gerust hart zeggen dat ik weer helemaal verslaafd ben. Een tijdje geleden ben ik gestopt met kijken en ik zou eigenlijk ook niet weten waarom. Maar ik ben weer helemaal bij en ik zit in seizoen 3. Ik hoop na dat ik geleerd heb van de week elke keer een stukje van een aflevering te kijken. Dat is echt het hoogte punt van mijn dag. Samen met bloggen, ontbijten en mijn vriendinnen weer zien. Hoe leuk weekend is, de meiden van PLL's als familie aanvoelen zijn mijn eigen vrienden en familie net zo leuk!
Iedereen een fijne week toegewenst! 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten