.

.

maandag 2 februari 2015

BLIJMAKERS




Geen titel #192



PERSONAL 

De grootste blij maker van het moment is toch wel carnaval. Het leukste feest van het héle jaar komt er weer aan en ik ben van de partij. Carnaval fan? Ga het dan zeker bezoeken, er zijn onder de rivieren ontzettend veel stoeten en 's avonds is het ook leuk uitgaan. Hier in Zeeland kun je in Uulehat (Aardenburg) terecht. Ook in België zijn er ontzettend veel stoeten en die zijn eigenlijk nog leuker.

Ik ben nog op zoek naar een pak voor 's avonds maar ik ben er nog niet helemaal uit. Iemand suggesties?

FOOD 

Geen titel #193

Mijn lievelingsontbijt van het afgelopen moment is toch wel yoghurt met zelfgemaakte granola en fruit. Daarbij maakte mijn moeder bananen chips, die echt heel lekker zijn, terwijl ik normaal aan gedroogd fruit een hekel heb.

Het recept voor granola komt later deze maand online!


ROOM



Ik ben zo ontzettend blij met mijn kamer. De afgelopen tijd heb ik ontzettend veel spullen verzameld en echt mijn eigen plekje gecreëerd. 




    THEATER 

Afgelopen weekend ben ik naar het theater geweest. Naar de moderne dansvoorstelling van Isabelle Beernaert. Ik had kippenvel over mijn hele lichaam en tranen in mijn ogen. Het was zo leuk dat Vivian en Denden van SYTYCD meededen, want ik was ontzettend fan van hen toen en nog steeds.


BLOGS 


Confashions is echt een geweldige blog. De blog is van Aimee, een aardrijkskunde student in Utrecht. Haar foto's doen me denken aan een Française. Vooral haar foto's in Parijs geven een vakantie gevoel als ze met haar baguette en streepjes trui door de straten wandelt. 

Image and video hosting by TinyPic

Jaimie is niet alleen een prachtige meid (ze doet modellenwerk), ze heeft ook een prachtige blog. Als ze een nieuw artikel heeft is het eerste wat ik doe haar blog checken om de laatste berichten te lezen. Haar haar is jaloersmakend en ze heeft de meest geweldige kleding, daarnaast lijkt ze me een ontzettend leuke meid. 

Outfit Januari 1

Jennie is een bekende blogger maar zeker een leuke. Haar outfits zijn altijd on point, ze heeft de leukste fitness tips en tips over gezond eten en haar leven is ook echt interessant! Ze blogt over haar leven en alles wat zij leuk vindt. Ze inspireert mij en zoveel andere meiden met haar verhalen en ik geniet echt van haar artikelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten