.

.

donderdag 17 juli 2014

dreaming of the perfect dress









hallo allemaal! 

Maandag gingen Annabel en ik winkelen in Brugge. We hebben niet mega veel gekocht, maar wat ik gekocht heb ben ik zo ongelooflijk blij mee! Ik was de hele dag al op zoek naar een perfect jurkje maar ik was te kieskeurig. 

"Die rok is te wijd" "lelijke kleur" "rare vorm" "stomme print" "

En toen in de C&A. Het perfecte jurkje. Wit, altijd goed, geweldige vorm (beetje vintage) en een prachtig motief!  Ik combineerde de jurk met een zelfgemaakte ketting en mijn nogal versleten gympen. 

even een random vraag, vinden jullie mijn haarkleur blond of bruin? Ik dacht zelf blond maar steeds meer mensen zeggen dat het bruin is. En sommigen vinden mijn haar roodachtig. Dat is het absoluut niet maar goed. 












                                   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten