.

.

vrijdag 27 juni 2014

doing the dungarees




hallo lieve lezers, 
Vandaag heb ik voor de 5e keer deze week toetsen gehad. Ze gingen wel redelijk goed. En het beste, maandag zijn de laatste 2! Om dat te vieren ging ik vanmiddag met een groep vriendinnen lunchen bij Loesjes. Een lunchroom met heerlijke broodjes. Het was heel gezellig. 

Toen ik thuis kwam was het tijd om weer eens heerlijk ongestoord te bloggen. Ik heb mijn lay-out aangepast en weer een hoop artikelen in elkaar gestoken. Op dit moment vind ik het heel leuk om plaatjes in de lucht te laten zweven. Zodat het net lijkt of het een tijdschrift is. Ik vind het zelf heel gaaf. Dat is ook precies wat ik later wil: tijdschriften maken! 

Het wordt een weekendje leren en werken. Maar dan ben ik er maandag vanaf. (Het werken niet) En kan ik eindelijk vakantie gaan vieren. Ik heb er zin in! 


xoxo Evi 

dungarees - New Look // blouse - FAME // hoedje - h&m // schoenen - New Look



              






2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke outfit! Je hebt echt een toffe stijl. Staat je goed! En een leuke blog ook :) X

    BeantwoordenVerwijderen