.

.

zondag 22 juni 2014

de laatste weken & loodjes




hallo allemaal! 
Nog een paar dagen te gaan. En dan heb ik vakantie! 11 Proefwerken, 24/7 leren, nou ja, ik moet ook slapen. Maar ik ben op dit moment zo verschrikkelijk goed bezig met leren dat het gewoon onbeschrijflijk. Ik ben bijna bang dat ik het nog leuk ga vinden ook. Grapje. Oké, Wat heb ik te melden. Gewoon wat random dingen uit mijn leven. 


Ten eerste, morgen ga ik weer voetbal kijken. Ook al ben ik eigenlijk tegen voetbal (hoe kun je nou miljoenen verdienen door tegen een bal te trappen, terwijl anderen nog geen euro per dag verdienen) Heb ik zo mijn andere redenen om voetbal te kijken. 

Daarnaast heb ik een aantal dingen afgerond waar ik mee bezig was voor school. Een heel leuk filmproject voor Latijn. Ik heb samen met Annabel een aantal leraren gefilmd verkleed als goden en daar een 'RTL boulevard' aflevering van gemaakt. Ook had ik van de week mijn spreekbeurt. Over seksueel misbruik. Het was best heftig om zoiets in elkaar te steken. Maar het was het allemaal waard!  Voor beide projecten heb ik een 10. Zovan nerd, nerd, afgekeurd. 

Ook had ik vorig weekend een dansvoorstelling. Het was zo leuk om te doen. Dit was mijn derde keer in het theater. Ik had dit keer 2 dansen en het was zwaar om te doen. Gelukkig waren er veel vriendinnen om me er door heen te slepen. En ik om hun haar te touperen en koekjes te eten. We waren allemaal extra moe omdat de dag ervoor er een tentfeest was. Daar ben ik naar toe geweest en het was zo leuk! 

Maar goed, de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. Ik vind proefwerkweek geen probleem. Ik sta er goed voor. Je hebt 2 uur school, dan een paar uur leren. En vanaf vandaag wordt dat elke keer minder. En dan vrij! Dus voor mij maakt het niet zoveel uit. 

xx Evi 

Dan nu nog een paar foto's, van mijn die een poging tot modelachtige dingen. Die nogal mislukken. Maar ik wilde mijn hoedje laten zien, dus doe ik dat. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten