.

.

woensdag 2 juli 2014

old ootd's // happy times




Op mijn oude blog, staan zo verschrikkelijk veel oude outfits. Die foto's hebben vaak een speciale herinnering. En ik vind het jammer dat die foto's niet keer op keer worden gedeeld. En daarom, een overzicht van wat oude outfits. 


Dit was een van mijn allereerste outfits op mijn blog. Wat had ik daar bruine benen! Normaal ben ik altijd heel erg licht en hier heb ik dan toch een licht kleurtje. Hopelijk krijg ik dat van de zomer ook voor elkaar. 

                
Een herfstige outfit. Een van mijn lievelings. Ik draag een okergele broek en een blauw gebreide trui. Ik weet nog dat ik op een van die foto's iets zeg van: "Ja stop maar. Josh, ik zei stoppen." 

               


Het licht was die dag zó mooi! Ik vind dit een heel erg ruige outfit. Past totaal niet bij mijn karakter. Nou ja. Een beetje misschien. Ik vind deze outfit ook zo geweldig. 




Dit is mijn lievelingsoutfit! Het is zo simpel. Maar de foto's zijn gemaakt op het museumplein in Amsterdam. Dus, een geweldige herinnering. Ik sta ook eerlijk gezegd best goed op de foto. lol. 


              

Deze foto's zijn gemaakt bij opa en oma in de tuin. Ook heel leuk. Het was zo'n mooie dag toen in oktober. Het leek wel lente. 


                       
Dit was met Desi vlak voor de grote fuif. Ik was die week ziek geweest en ik had een beetje vriendinnentijd hard nodig. Het was zo'n leuke middag! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten