.

.

donderdag 3 juli 2014

beach life.

beach life.





hallo allemaal!
Tot nu toe heb ik een heerlijke vakantie. Luieren, lezen en leuke dingen doen! Ik wil nog niet te veel verklappen, want ik ga het nog wel een keertje vertellen, haha.

Ik wil naar het strand. En ik ga nu heel veel mensen jaloers maken. Ik kan ook naar het strand. Op de fiets. In 20 minuten. Nu fiets ik niet de tour de zeeland dus dat zal wel een half uur worden. Op zo'n moment vind ik het heerlijk om in Zeeland te wonen. Niet in de winter want dan is hier niks te doen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet even met vriendinnen naar het strand kunt. Ik zou dus nooit in Overijssel kunnen wonen.

Ik vind deze outfit zo mooi simpel, vrolijk. Ondanks dat ik absoluut geen Ananas lust vind ik het wel heel leuk op kleding. Mint is mijn favoriete kleur voor de zomer. (neem me niet kwalijk. Ik heb denk ik 0 mintkleurige items, een excuus om te gaan shoppen)  Zo'n rugzak wil ik ook wel. Ook al heb ik net een nieuwe gekocht. (voor school, waar ik niet aan ga denken, lalalala)

liefs, Evi 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten