.

.

donderdag 18 september 2014

gezond in je vel met moi // aflevering 1


Altijd leuk, nee ik bedoel geweldig wanneer de vijfde klassen op stedenreis gaan en jij daardoor elke dag minder dan 5 uur les hebt. Ik ben hier natuurlijk heel erg blij mee.
De laatste tijd zit ik echt goed in mijn vel. Ik slaap goed, (dat is ook voor het eerst) eet gezond en sport er op los. Ik heb daarnaast nog alle tijd voor leuke dingen. En mensen dit zijn een aantal dingen die ik de laatste tijd onderneem om lekker in mijn verzorgde vel te zitten.


TIP NUMERO UNO: DRINK VEEL.
Water, water, water is dé oplossing. Sinds een tijdje drink ik bijna alleen nog maar water, thee of  melk. En heel soms frisdrank want hé ik ben een teenager, i need my sugar. Een van mijn favoriete oplossing om het saaie water iets leuker te maken door er dingen in te stoppen. 


1. citroen + munt
Wil je wat zuurder en bijna limonade. Deze combi is je beste vriend


2. rode vruchten
Sowieso is het erg lekker om limonade te maken van frambozen (citroenen, grape fruit...) ook een handje aardbeiden of frambozen in je water maakt het lekker zoet. 


3. komkommer + munt
De heerlijk frisse combinatie van komkommer en munt, need I say more? Dan denk je nu: komkommer meen je dat serieus? En ik denk ja. Anders zei ik het niet. Het is geweldig lekker en très gezond. 



We blijven nog even in de vocht-hydratatie categorie. Want geweldig lekker zijn natuurlijk smoothie's. Fruit, groente, jus d'orange of yoghurt hoppa in de blender en klaar is kees, clara, tom (that's not my name) Deze smoothie op de foto hieronder is toevallig een smoothie on the go van het werk van mijn vader. Maar wat was die lekker zeg. Een combinatie van munt, watermeloen en blauwe bessen.
#lekkertumblrchick 



Maar we zijn nog niet klaar met de tips en tricks. Een van mijn favoriete bezigheden is touwtjespringen. Ik was hier vroeger behoorlijk slecht in. Het was echt een ramp. Tegenwoordig ben ik hier nog al fanatiek in met mijn zelf bedachte oefeningen. Misschien kan ik hier nog een artikel over schrijven? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten